Subject: Seoses Harju maakonnaplaneeringu maavarade teemaplaneeringuga
From: "Stepan Romanov" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Agnes Lihtsa - MKM" <[email-masked]>
Cc: "allar.kallaste94" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 18:56:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Seoses Harju maakonnaplaneeringu maavarade teemaplaneeringu ja selle 
keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõude avaliku väljapanekuga 
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium ootab kirjalikke arvamusi ja 
ettepanekuid hiljemalt 14.05.2025 aadressile Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn 
või  [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lisainfo: Agnes Lihtsa, 58190538, [email-masked].

Lisatud manusena saadame digitaalselt allkirjastatud ettepanek 
Köögiviljaaianduse Ühistu Kadakas reg.80136653 poolt.

Palume arvestada meie ettepanekut ja teha vastavad muudatused 
teemaplaneeringusse.

Lugupidamisega
Stepan Romanov
Köögiviljaaianduse ühistu seaduslik esindaja

Tel. : +372 58107601